21 december 2007

Nog meer moois uit 2007 (9)


Alvast even vooruitlopend op het jaar wat komen gaat, want de nieuwe plaat van Sia Furler (artiestennaam Sia, titel Some People Have Real Problems) komt pas begin 2008 uit. De muziek van deze Australische zangeres ligt een beetje in het straatje van Feist en Nikka Costa. Fraaie popliedjes, soms gevoelig, soms dansbaar. Met natuurlijk een fijne stem, een stem die de afgelopen jaren al vaker voorbij kwam bij o.a. Jamiroquai, Zero 7 en Massive Attack.
Van haar nieuwe album vind ik het nummer Electric Bird erg fijn. Helaas is dit nummer niet op haar MySpace-pagina te horen, maar wel haar enige "hit" tot dusver Breathe Me (uit 2004) en Day Too Soon van het nieuwe album.

MySpace Sia

1 opmerking:

Anoniem zei

Cool, Ik ken haar nog van 'Breath Me' en (ook heel mooi) 'Don't Bring Me Down'. Zeker even in de gaten houden.